tisdag 8 december 2009

Kate Cann: Hon släpper dig aldrig.

Författaren: Kate Cann är född 1954 och är författare.Hon bor i Twickenham i storbritannien.Hon skriver för ungdomar.

Handlingen: Ambers familj tror att hon är på semester i Cornwall.
Men egentligen hade hon inte tänkt komma tillbaka.Hon hyr ett rum i ett hus,men hon märker snabbt att något är fel i huset.
Konstiga saker händer.Hennes syster Poppy flyttar in,hon blir bara märkligare och märkligare.

Förändringar:Den var ganska tråkig i början och inte så spännande,den skulle vara mer spännade där!

5 kommentarer:

  1. du har inte satt något betyg...?
    den verkar faktiskt spännade. nåja vad ger du för betyg?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att den verkar spännande. Jag gillar ofta böcker som utspelar sig i Storbritannien, jag tycker så mycket om den miljön.

    SvaraRadera
  3. Bra skrivet kanske läser den om några år när jag är 107 om jag nu blir det.

    SvaraRadera
  4. bra betyg inez du är mästerlig nu, bästa recensionen på årtionden

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.